Informace o pracovním místě
Čarodějnický obchod hledá posilu do týmu na pozici prodavačka/vedoucí směny.
Náplň práce:
Zajištění chodu a vzhledu prodejny
Komunikace se zákazníky - aktivní prodej a poradenství, vyřizování objednávek z e-shopu
Zodpovědnost za práci se zbožím - péče o sklad (objednávky, příjem zboží, inventura)
Organizace a efektivní koordinace denních činností na prodejně
Vedení týmu - aktivní rozvoj a motivace zaměstnanců
Nábor, výběr a zaškolení nových zaměstnanců, plánování směn
Zajištění provozních záležitostí
Pokud Vás naše nabídka práce zaujala, zašlete nám Váš životopis s fotografií.
Vybraní uchazeči budou kontaktováni a pozváni na pohovor.
Výborné organizační a komunikační schopnosti
Schopnost samostatného a logického uvažování
Pozitivní a optimistický přístup k práci
Zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost
Zkušenost s řízením a motivováním lidí, případně s vedením provozovny
Dobrá znalost práce s počítačem - výhodou zkušenost s pokladními/skladovými programy
Chuť neustále se zdokonalovat a prohlubovat své znalosti
Zájem o esoteriku a osobní rozvoj
Časovou flexibilitu a ochotu pracovat i o víkendech
Znalost AJ na komunikativní úrovni
Práci v zajímavém prostředí
Možnost profesního a mzdového růstu
Zaměstnanecké výhody a benefity (sleva na produkty, provize z prodeje)
Mzda: | 20 000 - 28 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | OSVČ |
Min. vzdělání: | Vyučen |
Lokalita: | Praha |