Informace o pracovním místě
Máte chuť pracovat pro přední českou společnost v oblasti údržby, bezpečnosti a technologií? Přidejte se k nám!
Co u nás budete dělat:
• Kontrolu celo-divizního rozpočtu (tvorbu celoročního budgetu, měsíční kontroly a Q zhodnocení)
• Koordinaci činnosti a fungování divizního útvaru
• Tvorba, schvalování a kontrola provozních standardů
• Zadávání mezd, jejich kontrola a odsouhlasení
• Zajišťovat spolupráci s ostatními útvary
• Kontrolu fakturací a fakturace samotná
• Schvalovat faktury, kontrolu a schvalování objednávek na dodavatele, kontrolu a schvalování cestovních náhrad a vyúčtování
• Tvorba smluv
• Administrativní činnosti (zápisy z divizních porad, zadávaní zaměstnanců do seznamu oprávněných osob na odběr zboží na rámcové smlouvy atp.)
• Realizace ad hoc projektů
• Multitasking
• Analytické myšlení, kreativitu
• Organizační dovednosti
• Dobrou znalost MS Office (hlavně MS Excel)
• Smysl pro detail a pečlivost
• Základní znalosti personalistiky - výhodou
• Základní znalosti podnikových financí - výhodou
• Práci v systému Karát - výhodou
• Odpovídající finanční ohodnocení a benefity
• Práci ve stabilní české společnosti s mezinárodní působností
• Různorodou zodpovědnou práci, u které se nebudete nikdy nudit
• MultiSport kartu
• Příspěvek na stravování
• Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy se skvělou dostupností – 1 minutu od metra Národní třída
• Možnost rozvíjet se (vzdělávací kurzy)
Nástup IHNED
Kontakt:
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku.
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | OZP |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |