Informace o pracovním místě
Máš komplexní přehled v oblasti HR? Rád/a si povídáš s lidmi, znáš jejich práci a víš, že ta tvá není jen o sezení za stolem a papírové agendě? Ale když na ni dojde, jsi zdravý perfekcionista.
Jsi týmový hráč, který se umí zapojit, ale na druhou stranu dokážeš samostatně a aktivně navrhovat změny a zlepšení stávajících procesů?
Pokud ses v tomto popisu poznal/a, pak do našeho týmu hledáme právě tebe!
Práce personalisty u nás obnáší poskytování komplexní podpory v oblasti lidských zdrojů, a to konkrétně zpracování personální agendy rychlostí blesku, budeš mít na starosti správu osobních složek zaměstnanců, včetně následné přípravy podkladů pro mzdy, správu dat a aktualizaci interního systému. Spolupráce s manažery je samozřejmostí a v neposlední řadě budeš také hodně komunikovat nejen s uchazeči, stávajícími zaměstnanci, ale také s kolegy z jiných divizí.
Abys tohle vše s přehledem zvládl/a, je NEZBYTNÁ znalost v oblasti náhradního plnění, pracovně právní legislativy a zkušenost s personalistikou na obdobné pozici alespoň tři roky.
Za tyto znalosti ti nabízíme odpovídající finanční ohodnocení, možnost kariérního růstu a práci v centru Prahy se skvělou dostupností – 1 minutu od metra Národní třída. Je zapotřebí se neustále rozvíjet, a proto jsou vzdělávací kurzy samozřejmostí. V rámci benefitů určitě oceníš příspěvek na stravování, Multisport kartu, zvýhodněné volání O2 a další.
Kontakt:
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | OZP |
Min. vzdělání: | Vyučen |
ID inzerátu: 3827987 Vloženo: 23.02.2021
Nebuď labuť, pošli brigádu i kámošům...