Informace o pracovním místě
-Práce s IT systémem (fakturace, objednávky z e-shopů). -Komunikace se zákazníky v českém i německém jazyce (emailem, výjimečně i telefonicky). - Zadávání dat do systému (texty, fotky, EAN kódy). Prosíme o zaslání CV v českém jazyce, následně budete pozvání na pohovor.
-Schopnost týmové práce a spolupráce s ostatními odděleními. -Aktivní přístup k práci a řešení problematiky. -Uživatelská práce na počítači, základní znalosti systému fakturace výhodou. -Německý jazyk na komunikativní úrovni. -Slovenština výhodou.
- Stabilní zajímavou práci na HPP se zajímavým finančním ohodnocením. - Možnost úpravy pracovní doby či úvazku dle dohody. - Mladý příjemný dámský kolektiv. - Firemní benefity: roční odměny , sleva na zboží, dárkové poukázky, nápoje zdarma - Práce je vhodná i pro absolventy. Nástup únor 2020 nebo dle dohody (nejpozději polovina března 2020). Pracovní doba: Pondělí-čtvrtek: 8:00-17:00 Pátek: 8:00-15:00
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 28 000 - 32 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |