Informace o pracovním místě
-Práce s IT systémem  (fakturace, objednávky z e-shopů).
-Komunikace se zákazníky v českém i německém jazyce (emailem, výjimečně i telefonicky).
- Zadávání dat do systému  (texty, fotky, EAN kódy).
Prosíme o zaslání CV v českém  jazyce, následně budete pozvání na pohovor.
-Schopnost týmové práce a spolupráce s ostatními odděleními.
-Aktivní přístup k práci a řešení problematiky.
-Uživatelská práce na počítači, základní znalosti systému fakturace výhodou.
-Německý jazyk na komunikativní úrovni.
-Slovenština výhodou.
- Stabilní zajímavou práci na HPP se zajímavým finančním ohodnocením.
- Možnost úpravy pracovní doby či úvazku dle dohody.
- Mladý příjemný dámský  kolektiv.
- Firemní benefity: roční odměny , sleva na zboží, dárkové poukázky, nápoje zdarma
- Práce je vhodná i pro absolventy.
Nástup únor 2020 nebo dle dohody (nejpozději polovina března 2020).
Pracovní doba:
Pondělí-čtvrtek: 8:00-17:00
Pátek: 8:00-15:00
| NástupNástup: | Ihned | 
| Mzda: | 28 000 - 32 000 Kč/měs. | 
| Počet míst: | 2 | 
| Úvazek: | Plný, Zkrácený | 
| Vhodné i pro: | Absolventi | 
| Min. vzdělání: | Středoškolské | 
| Lokalita: | Praha | 

