Informace o pracovním místě
Co bude Vaší náplní práce: Zajišťovat efektivní provoz centrálního skladu – řešení denní operativy (kontrola směn a docházek, odměňování, spolupráce na plánování náboru...) Zastřešení komunikace s obchodními partnery, domlouvání cenových podmínek a dodávek/spedice Nákup obalových materiálů Dohled nad příjmem zboží a jeho expedicí (B2B i B2C) Organizace a vedení týmu (10 lidí – skladníci, expedice a zákaznická podpora) Nastavování a optimalizace logistických procesů, vyhodnocování nákladovosti provozu Spolupráce s managementem a dalšími odděleními (personální, obchod, marketing)
Co by Vám nemělo chybět: Zkušenost s prací v menším/středním skladu a s vedením lidí Organizační a komunikační schopnosti Mít pevnou ruku a umět práci dobře rozdělit a za dobré výkony také pochválit
Co Vám společnost na oplátku nabídne: Samostatnou roli v přátelském prostředí 4 týdny dovolené + 5 sick days Flexibilní pracovní dobu (PO-PÁ) Stravenky, Multisport karta za 200 Kč Firemní posilovnu Zaměstnanecké nákupy Možnost využití firemního vozu na cestách z a do práce 13.plat
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Základní |
Lokalita: | Praha |