Informace o pracovním místě
Jsme česká rodinná společnost působící v oboru outsourcingu podpůrných služeb od roku 2016.
Do naše projektu pro největšího světového výrobce - mezinárodní společnost v oblasti vertikální dopravy (výtahy/eskalátory) hledáme posilu do malého přátelského týmu pracovníků tel. linky pro příjem poruch zařízení.
Nejedná se o aktivní volání nebo prodej po telefonu, vlastníci zařízení vám telefonují poruchy a vy přidělujete technikům k řešení.
Vaším úkolem bude:
- přijímat hovory od zákazníků (pasivní linka) nebo uživatelů zařízení ohledně poruch
- pečlivě evidovat v interním systému jednotlivé případy a typy hlášení poruch, monitorování průběhu řešení poruch
- komunikovat se servisními techniky o poruchách a zpětně informovat zákazníky o průběhu odstraňování poruchy
- drobná administrativa
- na vzdělání nám nezáleží
- znalost práce na PC na uživatelské úrovni
- zodpovědnou, samostatnou a spolehlivou osobnost
- perfektní znalost českého jazyka a komunikativní znalost AJ
- velmi dobrý mluvený projev bez vad řeči
- znalost slovenského jazyka - výhodou
- přátelskou a komunikativní osobnost se smyslem pro humor
- nástup co nejdříve (po domluvě)
- pracoviště v Praze 6 - Evrospká ulice
- práci v malém přátelském týmu
- smysluplnou práci v oblasti zákaznického servisu technicky zaměřené firmy
- intenzivní zaškolení a support v rámci prvních 5-10 směn
- práci pro rodinnou společnost v prostředí významné mezinárodní společnosti
- pravidelnou a dlouhodobou spolupráci
- směnný provoz (převážně PO-PÁ 6-14, 7-15, 10-18 14-22)
- směny jsou plánovány a přidělovány vždy na měsíc předem s ohledem na časové možnosti pracovníků v týmu
- po zaškolení a zvládnutí samostatné práce mzda 140 Kč/h čistého, po dobu zaškolování 125 Kč/h.
- Možnost spolupráce brigádně na zkrácený úvazek
Mzda: | 125 - 140 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ, OZP |
Min. vzdělání: | Základní |
Lokalita: | Praha |