Informace o pracovním místě
Naším klientem je solidní a dobře etablovaná nadnárodní společnost, která poskytuje komplexní IT služby po celém světě pro soukromý i veřejný sektor.
Snaží se vytvářet pracovní prostředí, ve kterém se každý zaměstnanec může setkat s mnoha novými, inspirujícími lidmi a rozvíjet se, pracovat s odborníky, mít příležitost relaxovat a pobavit se a užívat si mnoho aktivit vhodných pro naše zaměstnance a jejich životní styl.
zpracování komplexní agendy DPH (DPH přiznání, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení)
výpočet a účtování silniční daně
spolupráce s Shared Services v Indii a ostatními účetními týmy ve společnosti
oblast majetku – daňové a účetní odpisy
placení dodavatelských faktur (pouze zástup)
spolupráce s auditory
další práce v oddělení controllership
minimálně 2 roky praxe v oblasti účetnictví
zkušenost s agendou DPH
komunikativní angličtina – mluvená a psaná
znalost SAP výhodou
Microsoft Excel
flexibilní pracovní doba a možnost práce z domova
dovolená 25 dní + 3 dny sick leave za rok
stravenky
zprostředkování MultiSport karty
příspěvek na dopravu v MHD
příspěvek na penzijní pojištění
cestovní pojištění i mimo služební cesty
benefity na sport, kulturu a volný čas hodnotě 12 000 Kč/ rok
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |