Informace o pracovním místě
Naším klientem je významná americká společnost, s nadnárodní působností, specializující se na vytváření zákaznických řešení na míru v oblasti farmacie. Know how společnosti spojuje dohromady data, moderní technologie a consulting v jedinečný produkt, klíčový pro úspěch farmaceutických organizací po celém světě. Vaším úkolem bude aktivní nabídka těchto služeb a jejich flexibilní přizpůsobování tak, aby přesně seděla potřebám současným klientům.
Komplexní péče o přidělené portfolio klientů (českých i zahraničních)
Vaším úkolem nebudou akvizice, ale cross-selling a up-selling u stávajících klientů
Organizace obchodních schůzek a prezentace služeb
Analýza potřeb klientů a nastavení služeb na míru
Součinnost s týmem produktových specialistů a dalšími odděleními pro zajištění co nejefektivnějšího řešení pro klienta
Prokazatelné zkušenosti na obchodní pozici
Komunikativní znalost AJ a ČJ umožňující profesionální práci
Min. SŠ vzdělání
Pokročilá znalost MS office
Analytické myšlení a kreativitu
Atraktivní mzdové ohodnocení ve fixu + kvartální odměny
Flexibilní pracovní dobu
Služební auto a telefon k osobnímu užívání
5 týdnu dovolené a 3 dny sick days
Možnost home office
Příspěvek na penzijní pojištění
Školení a vzdělávací kurzy
Stravenky
Teambuldingy, firemní akce a účast na odborných konferencích
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |