Informace o pracovním místě
- HR administrativa a související operativa (onboarding zaměstnanců a celý koloběh zaměstnance)
- Dohled nad osobními složkami zaměstnanců
- Komunikace se zaměstnanci různých národností
- Příprava podkladů pro payroll
- Organizace BOZP a PO, komunikace s agenturou
- Spolupráce na projektech (digitalizace různých procesů)
- Předchozí zkušenost z obdobné pozice alespoň 2 roky
- Pokročilá znalost AJ (kolegové se také nachází v dalších zemí Evropy, Asie)
- Samostatný člověk, který se nebojí výzev
- Týmový hráč, který dokáže spolupracovat s kolegy i na dálku
- Zkušenost z mezinárodního prostředí je výhodou
- Dynamické pracovní prostředí, rozhodně žádnou nudu!
- Čeká na Vás balíček benefitů ve formě: plnohodnotně hrazené stravenky, 25 dní dovolené, 4 sick days, multisport karta, flexibilní pracovní doba
- Finanční ohodnocení, které bude odpovídat Vašemu očekávání
- Budete pracovat v nových a moderních kancelářích v Nových Butovicích
- Budete mít možnost spolupracovat s kolegy z různých koutů světa
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |