Informace o pracovním místě
Zajímá Tě oblast lidských zdrojů a chceš si v tomto oboru dále prohlubovat své znalosti? Chceš se podílet na výběru kandidátů a zároveň se starat o spokojenost zaměstnanců? Baví Tě komunikace s lidmi, tak i administrativa? Co bude náplní Tvé práce: Zastřešení a realizace náborových aktivit včetně pohovorů s kandidáty Spolupráce s personálními agenturami, aktivní využívání sociálních sítí na denní bázi Personální komunikace napříč společností – zjišťování potřeb zaměstnanců na centrále a na OD, komunikace se zaměstnanci po sociálních sítích Statistické zpracování personálních dat (přehledy zaměstnanců, zpracování docházky, přesčasy, čerpání dovolenky atď) Zpracování personálních přehledů pro potřeby personálního ředitele a ostatní pracovníky vedení společnosti
- VŠ vzdělání nejlépe humanitního typu - Pokročilá znalost MS Excel podmínkou / nutné pro reporting a práci v docházkovém systému/ - Znalost Zákona č. 262/ 2006 Sb. - Vysokou míru samostatnosti, systematický způsob práce - Dobré prezentační a komunikační schopnosti - ŘP B, ochota cestovat v rámci CZ
- Různorodou práci pro významnou mezinárodní společnost v oblasti nábytku - Stravenky, mobilní telefon - Zvyšování kvalifikace formou odborných školení - Progresivní nárůst dovolené až do délky 5 týdnů
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 30 000 - 40 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Vysokoškolské |
Lokalita: | Praha |