Informace o pracovním místě
Chcete si stanovit délku pracovní doby dle Vašich časových možností? Rádi byste pracovali např. jen na 5, 6 nebo klidně i na 8 hodin denně? Můžete začít pracovat jen na 5 hod denně a pak postupně počet hodin navyšovat, záleží jen na Vás. Hledáte-li zajímavou a různorodou práci, chcete získat nebo prohloubit praxi v personalistice, jste komunikativní, pak je práce u nás ideální příležitostí.
Náplň práce:
- denní komunikace s uchazeči o zaměstnání a zaměstnanci
- příprava mzdových podkladů
- obsazovaní zaměstnanců na jednotlivé zakázky
- komunikace s klienty
- práce s interními PC systémy
- reportování vedení společnosti
- pravidelná účast na poradách a školeních
- minimálně SŠ vzdělání
- zodpovědnost, spolehlivost
- příjemné vystupování, komunikativnost, vstřícnost
- dobrou znalost práce na PC (MS Office)
- ŘP sk. B
- dlouhodobou spolupráci
- práci pro jednu z největších personálních agentur v ČR INDEX NOSLUŠ s.r.o.
- možnost profesního růstu a rozvoje
- práci v prostředí, ve kterém se dobré nápady opravdu ocení a realizují
- přátelské a neformální prostředí
- důkladné zaškolení
- odpovídající a zajímavé mzdové ohodnocení – tvořené fixní a variabilní částí
- zaměstnanecké benefity např. až 7 týdnů dovolené, firemní apartmán na Lipně, stravenky
- možnost pružné pracovní doby
Mzda: | 20 000 - 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |