Informace o pracovním místě
- Administrativa - Administrativní zajištění kanceláře – pošta, recepce, Zajištění chodu kanceláře (objednávky, schůzky apod..), organizace služebních cest, správa stravenek, správa operativního leasingu atd.. - Podpora marketingu – spolupráce na organizaci veletrhů, podpora aktualizace webových stránek včetně intranetu ALCE, zajišťování propagačních materiálů a reklamních předmětů, jednoduché překladatelské služby - Podpora personálního oddělení/managera - zajištění agendy nového zaměstnance, zajištění školení, evidence docházky všech zaměstnanců - IT agenda –podpora centrálního helpdesku, správa IT vybavení, agenda nového zaměstnance, nákup PC & příslušenství (pro zaměstnance i prodejní místa) - Bezpečnost - podpora Safety managera ALCZ - Další individuální projekty z oblasti HR, IT či podpory chodu kanceláře - Podpora finančního managera - Ostatní činnosti, výše neuvedené, dle rozhodnutí finančního managera
- Středoškolské/vysokoškolské vzdělání - Praxe na obdobné pozici v mezinárodní firmě výhodou - Komunikativní znalost angličtiny - Proaktivita, systematičnost a ochota učit se novým věcem - Týmový hráč
- Práce na zkrácený úvazek s výhledem na HPP - 25hod/týdně - 19.410Kč/měs. - Stravenky v hodnotě 90Kč - 5 týdnů dovolené
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 19 410 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Vyučen |
Lokalita: | Praha |