Informace o pracovním místě
Máte chuť pracovat pro přední českou společnost v oblasti facility? Máte rádi férový přístup? Přidejte se k nám a poznáte nové prostředí i kolegy. Nabízíme zajímavé benefity. Váš pracovní den obnáší: • Komunikace s obchodními partnery • Vystavování příjemky/výdejky • Příprava podkladů pro fakturaci, koordinaci • Sledování a kontrolování dodržování termínů dodání • Naskladňování a vyskladňování • Kompletace balíčků + odesílání • Vkládání firemních informací do účetního programu • Štítkování
Co od vás očekáváme: • Pozitivní vztah k manuální práci • Fyzickou zdatnost • Manuální zručnost • Zodpovědnost ke svěřené práci • ŘP sk. B (aktivní řidič/ka) • Zkušenost na obdobné pozici 1-2 roky • Znalost práce na PC - středně pokročilý
• Zajímavé finanční ohodnocení • Pracovní doba Pondělí- Pátek (8h) • Benefity • Stravenky • Práce možná na HPP/DPP • Skvělou partu Více se dozvíte na osobním pohovoru. Kontakt: Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku 800 111 112.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | OZP |
Min. vzdělání: | Základní |
Lokalita: | Praha |