Informace o pracovním místě
Láká vás práce s lidmi a komunikace se zaměstnanci i veřejností? Jste empatičtí, s pozitivním vztahem k lidem a zároveň jste schopni dosahovat výborných výsledků? Pak o sobě určitě dejte vědět!
Jde o chráněné pracovní místo určené pouze pro osoby se zdravotním postižením
Co budete dělat?
- řízení náboru, výběru, testování a nástupů zaměstnanců
- vyhledávání a výběr vhodných kandidátů na obsazení otevřených pozic
- plánování a organizace směn zaměstnanců
- pracovně-právní administrativa (pracovní smlouvy, lékařské prohlídky, BOZP, docházka)
- pravidelná komunikace s klienty, partnery a dalšími neziskovými organizacemi
- interní a externí komunikace
- budování, udržování a rozvíjení vztahů s veřejnosti, budování značky zaměstnavatele
- plánování a organizování akcí pro zaměstnance,
- realizace jednotlivých aktivit budování zaměstnavatelské značky a personálního marketingu,
- pobírání invalidního důchodu (nutná podmínka) a dost sil zvládnout náročnou práci
- min. SŠ s maturitou, VOŠ nebo nejlépe VŠ vzdělání
- praxe v personalistice nebo PR velkou výhodou
- velmi dobrou znalost práce na PC
- organizační talent
- schopnost pracovat cca 4 hodiny denně a flexibilitu
- řidičský průkaz sk. B velkou výhodou
- rozmanitou a náročnou práci, která má smysl
- práci v příjemném kolektivu s výbornými mezilidskými vztahy
- možnost osobního růstu
- obrovský prostor pro kreativitu
- bezbariérové prostředí s možností teplého stravování
- zkrácený úvazek cca 50%
- flexibilní pracovní doba
- datum nástupu: ihned
Zaujalo vás to? Pošlete CV, těšíme se na vás!
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ, Důchodce, MD, ZTP, OZP |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |