Informace o pracovním místě
Co vás čeká
- Příprava obchodních nabídek a technického návrhu (internetové infrastruktury) v B2B prostředí
- Denní e-mailová, telefonická i osobní komunikace v češtině i angličtině
- Aktivní komunikace s klienty, partnery a sub-kontraktory
- Aktivní spolupráce s finančním, obchodním a technickým týmem firmy
- Po zapracování pracovní cesty do zahraničí, v minimálním rozsahu 5 pracovních dní v měsíci.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- SŠ/VŠ - Vhodné i pro absolventy
- Předchozí znalost v oboru není nutná, vše vás naučíme
- Především samostatnost, spolehlivost a proaktivní přístup
- Plynulá angličtina, mluvou i písmem
- Zkušenost s analýzou a interpretací dat
- Zájem o informační technologie
- Pokročilé znalosti programů Microsoft Office, zejména Word a Excel
- Schopnost kritického myšlení a umění klást správné otázky
- Ochota učit se novým věcem
Co vám můžeme nabídnout
- Nástupní plat od 40tis kč měsíčně v závislosti na znalostech
- Praxi v prosperující české společnosti s dvacetiletou historií a mezinárodními pobočkami
- 20 dní dovolené, mobil, notebook, Multisport kartu, občerstvení na pracovišti, možnost příležitostně pracovat z domova
- Příjemné pracovní prostředí v moderní kancelářské budově v Karlíně
- Mladý, dynamický a přátelský kolektiv
- Pestrá škála pracovních aktivit
- Nástup možný ihned
V případě zájmu nás kontaktujte přes tlačítko ODPOVĚDĚT, nebo volejte.
Mzda: | 40 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |