Informace o pracovním místě
Adam, Angelika a celý tým už se na tebe těší! ⭐️ Dokážeš si sám/a sebe představit jako tu osobou, která Ti je nápomocná, když řešíš například problém s ubytováním na své vlastní dovolené? Uvědomuješ si, jak důležitý je přístup k zákazníkům a jak moc záleží na jejich spokojenosti? ⭐️Umíš skvěle komunikovat v českém a anglickém jazyce? Dokážeš se opřít o svůj tým, zároveň dokážeš byt podporou pro druhé a nebojíš se stát hlasem a tváří naší firmy? Už teď můžeš být klíčovým členem Blahobytů, komunikovat s našimi hosty a dbát o jejich spokojenost! Tvým úkolem bude: - e-mailová a telefonní komunikace s hosty v ČJ a AJ - zajišťování spokojenosti našich hostů - předávání požadavků hostů celému blahotýmu - vyřizování check-ins na recepci nebo apartmánu - kontrola registračních formulářů a elektronické hlášení cizinců
- zodpovědnost - výbornou komunikaci v ČJ i AJ (nejlépe na úrovni C1) - zvládání stresových situací - dostupnost 8hod/denně (5 dní v týdnu)
- skvělý kolektiv, který se spolu rád potkává na grilovačkách, snídaních a sportovních dnech - možnost naučit se komunikovat jako profesionál, ovládnout time management a zvládat krizové situace -kancelář na Dlouhé třídě a benefity jako stravenkový paušál, firemní Netflix nebo multisportku Pojď k nám a získej cenné zkušenosti! Pokud nás přesvědčíš, můžeš se velmi rychle posunout na seniornější pozici! Zní to dobře? Tak se nám určitě ozvi. Těšíme se na Tebe! ⭐
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 24 000 - 30 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 4 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |