Informace o pracovním místě
Každodenní pomoc zákazníkům s nahlašováním škodních událostí. Administrativní činnost a práce s interními systémy. Pracovní doba 9-17h, víkendy a st. svátky volné dle maďarského kalendáře. Maďarský jazyk velmi dobře slovem i písmem a český či slovenský jazyk na komunikativní úrovni. Smlouva na 1 rok s možností prodloužení.
Zaměstnanecké výhody: Home Office, 30% odměny, 5 týdnů dovolené, 3 Sick day, stravenkový paušál, příspěvek na mobilní telefon, služební SIM karta, zvýhodněné nabídky O2, řádné zaškolení
NástupNástup: | 01.11.2024 - |
Mzda: | 16 125 - 18 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 3 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Vyučen |
Lokalita: | Plzeň |
ID inzerátu: 4720346 Vloženo: 08.10.2024