Informace o pracovním místě
Budete se věnovat zpracování obchodních nabídek a fakturaci včetně kalkulací cen na základě dodaných podkladů (výkaz výměr aj.), přípravě a vypracování smluvních vztahů (smlouva o dílo, o budoucí smlouvě o dílo aj.) se subdodavateli, vést příslušnou administrativu dle norem ISO a dalších vnitřních předpisů, spolupracovat při přípravě a realizaci dokumentace realizovaných projektů, připravovat podklady pro fakturaci zakázek a podílet se na ostatní činnosti obchodního oddělení. V kontaktu budete s různými institucemi státní i veřejné správy, zpracovávat dokumentaci v souladu s platnou legislativou (zákon o zadávání veřejných zakázek).
Pracovní pozice je vhodná pro uchazeče se SŠ vzděláním elektro, jež by se rád realizoval v oblasti obchodu dle výše uvedené specifikace. Místo je vhodné i pro uchazeče na začátku profesní kariéry s krátkodoboru odbornou praxí s obdobným zaměřením.
Pracovat budete v rozpočtovém programu KROS.
nástup do PP: možný ihned, popř. dohodou
SŠ vzdělání elektrotechnického směru nutný (orientace v elektro výkresech)
znalost práce na PC (MS Office, zejm. Excel)
schopnost pracovat v týmu i samostatně
pečlivý a zodpovědný přístup k práci
uplatnění ve stabilní společnosti s 30 letou tradicí
pestrou pracovní náplň
férovou odměnu
5 týdnů dovolené
příspěvek na penzijní připojištění
další profesní vzdělávání a pravidelná školení
možnost zajištění ubytování ve firemním bytu
Info o zaměstnavateli
společnost sídlící v Plzni, která podniká v oboru technologické výstavby v oblastech zabezpečovací techniky pro kolejové dráhy, telekomunikací a přenosu dat
Mzda: | 30000 - 35000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Plzeň |