Informace o pracovním místě
Hledáme asistenta/ku pro jednatele stavební firmy, hlavní pracovní náplní bude:
- administrativní činnost a vedení kancelářské agendy,
- objednávání kancelářských potřeb
- příprava podkladů pro mzdy, evidence docházky zaměstnanců na DPP pro účetní
- vystavování objednávek, po zaškolení vypracování smluv dle požadavků jednatele společnosti
- zadávání faktur do účetního programu Pohoda
- obsluha kancelářské techniky (tisk, kopírování, skenování)
- tvorba výkazů a interních tabulek
ÚSO vzdělání, flexibilita, schopnost a ochota učit se novým věcem, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, ŘP sk. B, dobrá znalost práce v MS OFFICE, příjemné vystupování, kolegiální a aktivní přístup, schopnost týmové spolupráce, praxe v administrativě a znalost práce v programu Pohoda velkou výhodou.
V případě Vašeho zájmu o nabízenou pozici zašlete Váš profesní životopis na uvedenou e-mailovou adresu.
Předem děkujeme všem zájemcům. Odpovíme jen těm, kteří splní naše kritéria.
Notebook a telefon i pro soukromé využití.
Příspěvek na stravné.
4 týdny dovolené.
Různorodou a samostatnou práci.
Práci v příjemném prostředí.
pracoviště: | Pardubice, Pardubice |
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 25 000 - 30 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | Stavrecon Pardubice s.r.o. |
Zadavatel: | Ondřej Cachovan |
Lokalita: | Pardubice |