Informace o pracovním místě
Nástup dohodou..
Náplň práce:
- Vedení jednoduchých přehledů, statistik, evidencí.
- Vykonávání administrativních prací podle stanovených postupů nebo instrukcí.
- Obsluha kancelářských strojů a rozmnožovací techniky, přepojování telefonických hovorů na kompetentní pracovníky.
- Manipulace s písemnostmi a poštovními zásilkami včetně jejich evidence.
- Zaprotokolování, třídění písemností a vedení jejich evidence.
- Vedení přehledů o obsazenosti pronajímaných prostor (sál, kavárna, kanceláře atd.).
- Zajišťování chodu recepce, uzamykání a kontrola zabezpečení Centra Kosatec.
Požadujeme:
- organizační schopnosti, komunikativnost
- statut osoby zdravotně znevýhodněné nebo invalidního důchodce
- odolnost vůči stresu
- hmotnou zodpovědnost (práce s penězi), výpis z trestního rejstříku
- zkušenost s prodejem
- zdravotní průkaz
Nabízíme:
- nástup na pracovní smlouvu
- zkrácený úvazek: 4 hodiny denně
- pracovní doba: dvousměnný provoz, ranní 8:00 - 12:30, odpolední 12: 30 - 17:00
- příjemné pracovní prostředí, benefitní zaměstnanecký program
- zázemí stabilní organizace
Zaměstnanecké výhody: zaměstnanecký benefitní systém
První kontakt e-mailem nebo telefonicky (Po - Pá).
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
NástupNástup: | 07.10.2024 - |
Mzda: | 11 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Vyučen |
ID inzerátu: 4711178 Vloženo: 07.10.2024