Informace o pracovním místě
Hledáme asistentku pro jednatele stavební firmy, hlavní pracovní náplní bude: - administrativní činnost a vedení kancelářské agendy, - vystavování objednávek, po zaškolení zpracování formální části cenových nabídek do výběrových řízení a jednoduché výpočty výměr z PD (znalost není podmínkou, vhodné pro absolventku), práce v excelu.
ÚSO vzdělání, flexibilita, schopnost a ochota učit se novým věcem, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, ŘP sk. B, dobrá znalost práce v MS OFFICE, příjemné vystupování, kolegiální a aktivní přístup podmínkou. V případě Vašeho zájmu o nabízenou pozici zašlete Váš profesní životopis na uvedenou e-mailovou adresu. Předem děkujeme všem zájemcům. Odpovíme jen těm, kteří splní naše kritéria.
Notebook, firemní telefon, stravenky, 20 dní placené dovolené. Různorodou a samostatnou práci v příjemném prostředí. Možnost dalšího rozvoje a profesního růstu. Po zapracování při samostatné práci navýšení platu.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 20 000 - 25 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Pardubice |