Informace o pracovním místě
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 8:00-15:00 hodin, E-MAILEM (životopis v PDF). Tel.:, e-mail:
Náplň práce: administrativa spojená s produkty v e-shopu, kontrola cen, nastavování zákaznických účtů v administraci, zpracování objednávek, komunikace s nákupním oddělením společnosti
Pracovní doba: V rozmezí 8-16 hodin
Jde o 2 místa na 20 hodin týdně. Další úprava úvazku je možná. Prosíme o zaslání životopisu e-mailem v PDF s popisem pracovních zkušeností na pracovní pozici v administrativě, kde alespoň 1 rok i v souhrnu za předešlých 5 let s aktivní činností s MS Office - Excel, Word, Outlook je podmínkou. Odměňování je dle standardu pracovní pozice se základem 125 Kč/hod s možností navýšení podle výkonu. Nástup je možný ihned.
Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení, bonus za doporučení kamaráda 3 000 Kč, náborový příspěvek 5 000 Kč.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
NástupNástup: | 01.10.2024 - |
Mzda: | 125 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Základní |
ID inzerátu: 4724247 Vloženo: 08.10.2024