Informace o pracovním místě
Naše společnost má široký záběr činností od gastro provozů, přes pivovarnictví, správu nemovitostí a loterijní činnost. Vše řešíme z kanceláří v Ostravě.
Co u nás budete dělat?
- Zpracovávat přijaté faktury v systému Orion Invoice Flow - automatizované elektronické zpracování faktur, u nás nemáme haldy papírů, máme jen 2 monitory před sebou
- Zpracovávat bankovní výpisy, výpisy platebních terminálů, QR plateb - elektronické převzetí dat mezi bankou a naším účetním systémem Premier
- Zpracovávat přijaté faktury v systému EDI
- Fakturovat našim odběratelům
- Účtovat provozní pokladny
- Provádět měsíční závěrkové a kontrolní činnosti zpracovaných agend
- A další běžné účetní činnosti
Co očekáváme?
- Kladný vztah k IT, práce s MS Office a ostatními systémy, máme bezpapírové účetnictví
- Rozumíte účetnictví a máte praxi v účtování
- Znalost účetního systému Premier je výhodou, ale není podmínkou, zaučíme Vás
- Přesnost, pečlivost a zodpovědnost
Co Vám nabízíme?
- Nástupní plat 30 000 Kč, po zaškolení dalších až 5 000 Kč měsíčně
- Příjemní kolegové, kteří Vám rádi pomohou a poradí
- Klidné pracovní prostředí v Ostravě – Hrabůvce s kuchyňkou a kávovarem k dispozici
- Stravenkový paušál, což je dalších až 1800 Kč čistého do výplaty
- Pracovní doba 8 hodin denně včetně obědu, v pátek končíme o hodinu dříve
- Flexibilní začátek a konec, příležitostný home office
- 5 týdnů placené dovolené
- Zvýhodněnou kartu Multisportku
- Připravujeme vzdělávání pro každého na míru
Pohovory budou probíhat ke konci srpna až začátkem září. Nástup možný ihned nebo si na Vás počkáme. Nabízíme Vám zkušební den u nás na účtárně, kde si uděláte bližší představu o tom, jak pracujeme. Ozvěte se, domluvíme si podmínky. Těšíme se na Vás :).
Mzda: | 30 000 - 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Ostrava |