Informace o pracovním místě
Pro náš e-shop hledáme vhodnou osobu, která bude mít na starosti péči o zákazníky na reklamačním oddělení. Zakládáme si na prozákaznickém přístupu, který je pro nás ze všeho nejdůležitější. Podstatou práce je vyřízení celého procesu reklamace od prvotního přijetí ze strany zákazníka až po finální vyřízení reklamace ke spokojenosti zákazníka. Komunikace se zákazníky i dodavateli probíhá prostřednictvím e-mailu či telefonu. Výborná polština slovem i písmem je nutností.
- výborná čeština + polština slovem i písmem
- příjemné vystupování (telefon) a prozákaznický přístup
- kreativita, komunikativnost, spolehlivost
- výborná znalost ovládání počítače
- SŠ s maturitou popřípadě VŠ vzdělání
-praxe v oborech “on-line prodej”, výhodou (ne podmínkou)
- psaní všemi deseti
- zázemí v menší, avšak rozvíjející se firmě
- práce v jednosměnném provoze s volnými víkendy
- smlouvu na 1 rok s následným prodloužením na dobu neurčitou
- přátelské prostředí v malém kolektivu
- zvýhodněné ceny pro nákup z našeho sortimentu
- důstojné finanční ohodnocení
- multisport karta
Mzda: | 25 000 - 30 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Ostrava |