Informace o pracovním místě
Máte zkušenosti v call centru a práce s lidmi je Vám blízká?
Angličtina a polština pro Vás nejsou překážkou?
Preferujete práci v Ostravě a nevadí Vám pracovat na směny?
V tom případě hledáme právě Vás! Pro našeho stabilního klienta hledáme šikovného kandidáta/kandidátku na výše uvedenou pozici.
na starosti budete mít:
- linka pomoci: příjem telefonních zpráv od zákazníků, kteří potřebují pomoc
- ověření zákaznických údajů, rozsahu pojištění a služeb, na které má zákazník nárok
- organizace pomoci s využitím naší rozsáhlé sítě poskytovatelů služeb (např. odtah automobilu, poskytnutí náhradního vozu, poskytování služeb instalatéra, zámečníka, pokrývače apod.)
- spolupráce se zahraničními pobočkami skupiny
- SŠ / VŠ vzdělání
- praxe na stejné nebo velmi obdobné pozici
- PL na pokročilé úrovni
- AJ na komunikativní úrovni (B2 - znalost angličtiny bude ověřena během úvodního telefonického pohovoru)
- ochota pracovat v režimu Home Office
- dostupnost a flexibilita (práce na směny + 1-2 víkendy v měsíci)
- velmi dobré komunikační a organizační dovednosti
- podpora pro MS Office
- 25 dnů dovolené
- zajímavé mzdové ohodnocení
- příspěvek na dopravu
- stravenky / příplatky za večeře
- možnost pracovat v režimu Home Office
- příspěvek na penzijní / životní připojištění
- notebook
- široká škála e-learningových školení, vzdělávací kurzy
- slevy na produkty, sužby společnosti
- výhodné půjčky pro zaměstnance
- firemní akce
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 3 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Ostrava |