Informace o pracovním místě
Jaká bude Vaše náplň práce? - denní komunikace se zákazníky a zahraničními partnery v německém jazyce (e-mail, telefon) - příprava cenových nabídek, pravidelná komunikace s kolegy z jiného oddělení - příprava a evidence administrativních dokumentů V případě zájmu nás kontaktujte přes tlačítko odpovědět.
Pokud si na následující otázky odpovíte ANO, neváhejte se nám ozvat! - Jste komunikativní typ a rádi byste v komunikaci využili německý jazyk? - Měli byste rádi své portfolio zákazníků? - Baví Vás administrativa a příprava a evidence dokumentů? - Rádi byste si našli práci ve stabilní společnosti? - Chtěli byste nabrat zkušenosti, případně si rozšířit pole působnosti?
- možnost posunout se na "další level" - 5-6 týdnů dovolené - využití 24.000 Kč na využití dle vlastního uvážení (sport, zdraví, cafeterie, aj.) - roční finanční bonus - 2-3x týdně home office - flexibilní pracovní doba - stravenky
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 23 000 - 28 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Ostrava |