Informace o pracovním místě
Jaká bude Vaše náplň práce?
- denní komunikace se zákazníky a zahraničními partnery v německém jazyce (e-mail, telefon)
- příprava cenových nabídek, pravidelná komunikace s kolegy z jiného oddělení
- příprava a evidence administrativních dokumentů
V případě zájmu nás kontaktujte přes tlačítko odpovědět.
Pokud si na následující otázky odpovíte ANO, neváhejte se nám ozvat!
- Jste komunikativní typ a rádi byste v komunikaci využili německý jazyk?
- Měli byste rádi své portfolio zákazníků?
- Baví Vás administrativa a příprava a evidence dokumentů?
- Rádi byste si našli práci ve stabilní společnosti?
- Chtěli byste nabrat zkušenosti, případně si rozšířit pole působnosti?
- možnost posunout se na "další level"
- 5-6 týdnů dovolené
- využití 24.000 Kč na využití dle vlastního uvážení (sport, zdraví, cafeterie, aj.)
- roční finanční bonus
- 2-3x týdně home office
- flexibilní pracovní doba
- stravenky
Mzda: | 23 000 - 28 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Ostrava |