Informace o pracovním místě
Pomáháš rád druhým lidem, jsi komunikativní a zároveň hledáš práci, ve které využiješ cizí jazyk? Přidej se k týmu, jehož posláním je telefonický support klientů a hledání nejrůznějších alternativ při řešení jejich problémů. Především budeš telefonicky pomáhat klientům řešit nepříjemné situace - např.: ztráta kufru, zpožděné letadlo, zajištění lékařské péče v zahraničí nebo třeba ztracené doklady. Kromě komunikace s klientem budeš také v kontaktu s úřady i jinými odděleními ve firmě. Tvou podporou v práci budou týmový kolegové a přátelský team leader. Nehodíme tě do vody - v prvních měsících projdeš důkladným školením, ve kterém tě vše potřebné naučíme!
Hledáme kandidáty, kteří jsou empatičtí, komunikativní a umí zachovat klidnou hlavu. Důležitá je také znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2 (středně pokročilý), denně ji totiž ve své práci využiješ. Jedná se o práci ve směnném provoze, proto hledáme kandidáty, kterým nevadí dvakrát do měsíce noční směna. Důležitá je taky schopnost práce na PC a práce s produkty MS Office (Excel, Outlook..).
- 5 týdnů dovolené - příspěvek na dopravu - kvartální odměny až 10 % - stravenky v hodnotě 110 Kč - příspěvek na penzijní připojištění - jazykové kurzy- sleva na firemní služby - občerstvení na pracovišti- firemní akce
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Základní |
Lokalita: | Ostrava |