Informace o pracovním místě
Pomáháš rád druhým lidem, jsi komunikativní a zároveň hledáš práci, ve které využiješ cizí jazyk?
Přidej se k týmu, jehož posláním je telefonický support klientů a hledání nejrůznějších alternativ při řešení jejich problémů. Jaké úkoly na tebe čekají?
Především budeš telefonicky pomáhat klientům řešit nepříjemné situace - např.: ztráta kufru, zpožděné letadlo, zajištění lékařské péče v zahraničí nebo třeba ztracené doklady. Kromě komunikace s klientem budeš také v kontaktu s úřady i jinými odděleními ve firmě.
Tvou podporou v práci budou týmový kolegové a přátelský teamleader. Nehodíme tě do vody - v prvních měsících projdeš důkladným školením, ve kterém tě vše potřebné naučíme!
Jaký by měl být tvůj profil?
Hledáme kandidáty, kteří jsou empatičtí, komunikativní a umí zachovat klidnou hlavu. Důležitá je také znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2 (středně pokročilý), denně ji totiž ve své práci využiješ.
Jedná se o práci ve směnném provoze, proto hledáme kandidáty, kterým nevadí dvakrát do měsíce noční směna. Důležitá je taky schopnost práce na PC a práce s produkty MS Office (Excel, Outlook..).
Co ti firma nabízí?
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na dopravu
- kvartální odměny až 10 %
- stravenky v hodnotě 110 Kč
- příspěvek na penzijní připojištění
- jazykové kurzy
- sleva na firemní služby
- občerstvení na pracovišti
- firemní akce
Líbí? Pošli mi své CV na já se s tebou spojím.
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Ostrava |