Informace o pracovním místě
Staňte se součástí našeho týmu konzultantů na příchozí zákaznické lince. Práce v nadnárodní společnosti, která Vám dá mimo skvělého platového ohodnocení, také nové zkušenosti. Hledáme nováčky i kandidáty se zkušenostmi! Co bude náplní Vaší práce? • Odbavování příchozích hovorů zákazníků a řešení jejich požadavků • Zjišťování potřeb zákazníků a následné představování konkrétních produktů • Zajišťování potřebné administrativy spojené s chodem call centra
• Výborné komunikační dovednosti • Proklientský přístup • Uživatelskou znalost práce na PC • Ochotu pracovat na směny s pozvolným nástupem (provozní doba call centra- Po- Ne, od 6:00 do 22:00) • Chuť prodávat a vydělat si
• Nástup přímo do kmene • Práci na HPP v zákaznickém centru společnosti innogy • Školení vedené opravdovými profesionály v oboru • Fixní mzdu 15 000,- + osobní ohodnocení ve výši až 2250,-+ provize z prodeje • 5 týdnů dovolené • 3 dny Sick days • stravenky ve výši 80,-/den • Benefitní balíček ve výši 27 000 Kč/rok • Innogy start balíček ve výši 21 000Kč/rok • propracovaný systém kariérního růstu • práci vždy jen 5 dní v týdnu
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 17 250 - 25 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Ostrava |