Informace o pracovním místě
- kontrola cen v objednávkách
- komunikace se zaměstnanci provozu
- řešení reklamací
- dohled na dodržení termínu zasílaných objednávek dle interních pokynů atd.
- alespoň SŠ vzdělání
- znalost práce na PC (uživatelská znalost OS Windows, pokročilá znalost kancelářského balíku MS Office, zejména Outlook, Word a Excel)
- flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost
- spolehlivost
- pracovní místo je vhodné pro OZP (invalidní důchodce a osoby se zdravotním omezením)
- HPP
- Zkrácený úvazek 6 hod/den.
- Mzda: 19.075kč/měsíčně. + 5.000k osobní ohodnocení.
- Pracovní doba: po-pá 8:00-15:00 hod.
- Café na pracovišti
- Dopravné
- Nástup ihned
- 20 dnů dovolené
Mzda: | 19 075 - 24 075 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Zkrácený |
Vhodné i pro: | OZP |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Olomouc |