Informace o pracovním místě
Lokalita: Olomouc
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
• Vytváření smluvní dokumentace
• zadávání dat do interních systémů
• zpracování podněty klientů
• Zadávání změn a dodatků
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
• středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
• uživatelská znalost práce na PC
• pečlivost a samostatnost
• znalost bankovního prostředí a praxe není podmínkou
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
• možnost práce na zkrácený úvazek
• možnost práce z domova
• 20 dní dovolené a 5 dní zdravotního volna,
volné víkendy a svátky
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• pestrý benefit program - zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, v jakých dalších odvětvích umí Kolibřík CSR vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi projdeme naše aktuální pracovní příležitosti po telefonu nebo osobně u kávy.
Mzda: | 15 000 - 25 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 6 |
Úvazek: | Zkrácený |
Vhodné i pro: | OZP |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Olomouc |