Informace o pracovním místě
Zavedená bezpečnostní a úklidová společnost v Olomouci přijme administrativního pracovníka/ci na personální oddělení. Sepisovaní smluv pro zaměstnace, komunikace s provozními vedoucími, sepisování dodatků a všech náležitostí ke smlouvám.
- SŠ vzdělání, vhodné i pro absolventy i s pracovně právním zaměřením - znalost práce na PC (uživatelská znalost OS Windows, pokročilá znalost kancelářského balíku MS Office, zejména Outlook, Word a Excel) - evidence, psaní smluv, vyřizování korespondence, telefonování - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost
- HPP - plný nebo zkrácený úvazek - mzda: 16400 Kč/měsíčně + osobní ohodnocení. - pracovní doba: po-pá 8:00 - 16:00 - firemní tarif - nástup ihned - 20 dnů dovolené Své životopisy posílejte, kontaktovat budeme jen vhodné uchazeče.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 16 400 - 17 400 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi, OZP |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Olomouc |