Informace o pracovním místě
Do našeho týmu hledáme šikovného kolegu/kolegyni, který/á se bude věnovat převážně řešení reklamací a komunikaci se zákazníky. Náplní Vaší práce bude: • komunikace se zákazníky a přepravci ohledně reklamací, oprav a nabízeného sortimentu (forma komunikace – e-mail, telefonicky, chat a osobně) • administrace vráceného zboží a zboží k výměně • asistence při prodeji na prodejně • asistence na expedici
Váš životopis zasílejte pouze v případě, splňujete-li níže uvedené požadavky. V opačném případě nebudeme na životopis reagovat. *životopis s fotografií *minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou *komunikativní, příjemné a empatické vystupování *umění asertivního jednání výhodou *výborný ústní a písemný projev v českém jazyce *praxi v komunikaci se zákazníky, řešení reklamací výhodou *pečlivost, spolehlivost, samostatnost *aktivní, operativní a zodpovědný přístup *chuť učit se novým věcem *kladný vztah k módě *práci na PC *dobrou znalost anglického jazyka *řidičský průkaz skupiny B *pracovní dobu od pondělí do pátku od 9.00 do 12.00 a od 13.00 do 17.00
*zkrácenou pracovní dobu *výdělek po zapracování Kč 32 000,- hrubého + odměny *služební telefon a notebook *příjemný kolektiv zaměstnanců *zázemí rodinné firmy s tradicí 10 let *osobní přístup, Vaší práce si budeme vážit *zaměstnaneckou výhodu v podobě obědů/stravenek *moderní, klidné, čisté a příjemné pracovní prostředí s kuchyňkou a sprchou *zaškolení *možnost nástupu ihned nebo dle dohody
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 30 000 - 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Olomouc |