Informace o pracovním místě
Jsme renomovaná olomoucká rodinná firma zabývající se prodejem značkových hodinek. Do našeho týmu hledáme šikovného kolegu/kolegyni, který/á se bude věnovat našim zákazníkům a péči o sortiment. K dispozici budete mít vlastní kancelář.
Náplní Vaší práce bude:
* komunikace se zákazníky na telefonní lince, péče o jejich požadavky a dotazy (40 %)
* dohled nad sortimentem e-shopu - vyhledávání, kontrola a doplňování parametrů zboží - práce s Excel tabulkami (30 %)
* komunikace se zákazníky prostřednictvím chatu (aktivní oslovování) a e-mailu (15 %)
* asistence při prodeji na prodejně (10 %)
* recenze - odpovědi (5 %)
* životopis s fotografií
* komunikativní, příjemné a empatické vystupování
* umění asertivního jednání výhodou
* kvalitní ústní a písemný projev v českém jazyce
* praxi v komunikaci se zákazníky
* pečlivost, spolehlivost, samostatnost
* aktivní, operativní a zodpovědný přístup
* chuť učit se novým věcem
* kladný vztah k módě
* práci na PC * pokročilá znalost Excelu výhodou - filtrování, podmíněné formátování, porovnávání dat, kontingenční tabulky, vyhledávání duplicit, atd.
* dobrou znalost anglického jazyka
* pracovní doba od pondělí do pátku od 9:00 do 12:00 a od 13:00 do 17:00
* zkrácenou pracovní dobu
* výdělek po zapracování 25 000,- Kč čistého + provize z prodeje
* služební telefon a notebook
* příjemný kolektiv zaměstnanců
* zázemí rodinné firmy s tradicí 10 let
* osobní přístup, Vaší práce si budeme vážit
* zaměstnaneckou výhodu v podobě obědů/stravenek
* moderní, klidné, čisté a příjemné pracovní prostředí s kuchyňkou a sprchou
* zaškolení
* možnost nástupu ihned nebo dle dohody
Mzda: | 20 000 - 25 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Olomouc |