Informace o pracovním místě
Staňte se členem týmu specialistů pro péči o zákazníka na zákaznické lince. Budete řešit požadavky zákazníka na příchozí lince. Rozvíjejte své komunikační dovednosti a vydělávejte si prací, která Vás bude bavit. Náplň práce: klientská podpora příjem požadavků zákazníka práce s interní databází a systémy drobná administrativa optimalizace zákazníkových služeb I bez zkušeností Vás všechno rádi naučíme!
- znalost práce s PC - komunikativnost, samostatnost, spolehlivost - dlouhodobou spolupráci
- bezplatné školení komunikačních a prodejních dovedností, které uplatníte i mimo zaměstnání - fixní mzda a progresivní bonusový systém (až 15.000,- výkonnostní bonus) - 5 týdnů dovolené - stravenky pro věrné zaměstnance - samostatné vedení jednání se zákazníky - motivační soutěže i mimopracovní aktivity - snadná dostupnost MHD Benefity pro zaměstnance: - horké nápoje (káva, čokoláda, čaj) neomezeně a zdarma - multisport karta s možnosti využití po celé ČR - hodinové příplatky za prodejní výsledky - stravenky - individuální projektové motivační odměny - firemní i mimofiremní akce a večírky Nástup duben. V případě zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí odpovědního formuláře nebo na adresu. Splňujete-li naše požadavky, budeme Vás do 3 pracovních dnů kontaktovat s možností osobní schůzky. Navštívit a kontaktovat nás také můžete na FB Quality Brands (Official) -
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 18 400 - 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 5 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Základní |
Lokalita: | Olomouc |