Informace o pracovním místě
Hledáme zodpovědnou osobu, která si chce vydělat a zároveň uplatnit své znalosti v oblasti administrativy. Chcete jistou mzdu a pevnou pracovní dobu? Chcete mít v životopise praxi, kterou Vám už nikdo nevezme? Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis! Co budete dělat? • Inventarizace papírové dokumentace staveb • Evidence dokumentace smluv o připojení • Zařazování a zaevidování smluv do papírových boxů • Manipulace s boxy (max. váha do 20 kg)
• Ochotu pracovat pravidelně a zodpovědně • Možnost pracovat ve všední dny od 7 do 15.30 hod. • Znalost práce na PC: excel, access • Znalost stavební dokumentace výhodou
• Pracovní doba od 7 do 15.30 – pouze všední dny! • Mzdu 100Kč/ hod. • Doba trvání práce: 1.7.- 30.11.2017 • Praxi v oblasti administrativy • Práce ve stabilní společnosti KONZULTANT: Bára Libosvarová, Tel.: 725 739 006 Odpovídáte požadavkům na ideálního kandidáta a nabídka práce Vás zaujala? Neváhejte a zašlete nám svůj životopis! ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 99 - 100 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Základní |
Lokalita: | Olomouc |