Informace o pracovním místě
-	vyřizování klientských požadavků na přepážce a po telefonu
-	poradenství pro klienty
-	organizace schůzek s klienty
-	příprava a realizace schůzek (modelace, kalkulace, řešení)
-	vyhledávání nových prodejních kanálů a aktivní oslovování nových klientů
-	sběr a zpracování obchodních tipů od kolegů a kolegyň z ostatních pošt
-	řešení případných reklamací
-	reporting a administrativa spojená s uzavřením obchodu
-	SŠ, VŠ vzdělání
-	velmi dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování
-	aktivní přístup 
-	obchodní předpoklady, zájem o danou oblast
-	znalost práce na PC (WORD, EXCEL, OUTLOOK)
-      aktivní ŘP sk. B
- Zajímavou práci, při které uvidíte své výsledky a hlavně pomůžete ostatním najít nejvhodnější řešení šité na míru přímo jim.
- Motivační finanční ohodnocení odvíjející se od vašich výsledků.
- Školení, během kterého vás naučíme vše potřebné. Samozřejmostí je i další vzdělávání pro váš osobní i kariérní rozvoj.
- Odpočinek je důležitý – u nás máte týden dovolené navíc.
- Stravenky v hodnotě 90 Kč.
- Příspěvek na MultiSport kartu, dětské tábory nebo na ubytování v našich rekreačních zařízeních.
- Plat 27-45000,-
- Místo pracoviště: Nymburk
| NástupNástup: | Dle domluvy | 
| Mzda: | 27 000 - 45 000 Kč/měs. | 
| Počet míst: | 1 | 
| Úvazek: | Plný | 
| Vhodné i pro: | Absolventi | 
| Min. vzdělání: | Středoškolské | 
| Lokalita: | Nymburk | 

 
          

 
 
