Informace o pracovním místě
Místo výkonu práce: Hlavní 47/28, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Pracovní doba: Po-Pá 8:00-16:30 h (možnost home office, klouzavá pracovní doba). Náplň práce: kompletní vedení účetnictví společnosti, zpracování účetních dokladů, pokladny a banky, příprava měsíčních a ročních závěrek, zpracování DPH a kontrolních hlášení, komunikace s úřady, vedení mzdové agendy zaměstnanců (zpracování mezd, odvody, přehledy, roční zúčtování), zpracování personalistiky (pracovní smlouvy, nástupy, výstupy, potvrzení), podpora vedení společnosti při finančním plánování a reporting. Požadujeme: minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru, minimální praxe 5 let, znalost účetního programu MONEY S3 a MRP výhodou, znalost práce na PC (zejména MS Excel a Word), samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, dobrá orientace v účetní problematice, znalost podvojného účetnictví, znalost aktuální daňové legislativy výhodou. Nabízíme: zázemí stabilní společnosti působící v oblasti cestovního ruchu a kultury, příjemné pracovní prostředí v centru Mariánských Lázní, stravenkový paušál, po roce dovolená navíc, kulturní vyžití. Kontakt pro zájemce: e-mailem.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
| NástupNástup: | 01.10.2025 |
| Mzda: | 35 000 - 40 000 Kč/měs. |
| Počet míst: | 1 |
| Úvazek: | Plný |
| Min. vzdělání: | Středoškolské |
ID inzerátu: 6055604 Vloženo: 07.09.2025
Vydělejte si na pivko společně.