Informace o pracovním místě
Pro našeho významného klienta hledáme vhodného uchazeče na oddělení zákaznické kvality.
• plnění specifických požadavků zákazníka
• příprava zákaznických auditů
• zastupovat firmu při reklamačním řízení se zákazníkem
• příprava 8D reportů, akčních plánů a sleduje plnění nápravných opatření
• koordinace APQP dodavatelů podle plánování náběhu projektu a převzetí a uvolnění kontrolních prostředků
• řídí výrobu a kontrolu vzorků, řídí nové projekty
• školení zaměstnanců ohledně kvality
• vzorkování výrobků na zákazníka
• řídí dokumenty kvality v plánování projektu (IPA) a další aktivity
• SŠ/VŠ technického směru
• AJ na úrovni B2 nebo znalost NJ
• MS Office, SAP výhodou, Palstat výhodou
• řidičské oprávnění: skup. B
• základní znalost nástrojů řízení jakosti (APQP, PPAP, analýza rizik, MSA, SPC, 8D, ishikawa)
• orientace ve výkresové dokumentaci
• dobré komunikační, organizační schopnosti, odolnost proti stresu
• silná orientace na výsledky a na zákazníka
• zajímavá mzda
• pružná pracovní doba
• bonusy, odměna za neabsenci, vánoční odměny, odměny za zlepšovací návrhy...
• příspěvek na stravování
• příspěvek na penzijní připojištění
• 5 týdnů dovolené
• místo výkonu práce: Liberec
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 2 |
Úroveň jazyku: | Angličtina - Pokročilý |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Liberec |