Informace o pracovním místě
Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a expandujeme do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu. V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin.
Za chvíli nás čeká expanze do Rumunska a proto hledáme nové kolegy do našeho call centra v Liberci, kteří nám budou pomáhat růst a vytvářet pro naše rumunské zákazníky ten nelepší zážitek z celého nákupu.
Co bude náplní tvé práce?
• Vyřizování hovorů a emailů našich zákazníků (objednávky, reklamace, doobjednávky).
• Úzká spolupráce s kolegy na Call Centru.
• Komunikace s dalšími týmy napříč Košíkem.
Jak si tě představujeme?
• Ovládáš rumunštinu slovem i písmem - s našimi rumunskými zákazníky budeš neustále v kontaktu.
• Mluvíš také česky alespoň na úrovni B1 - budeš se zaučovat na české lince.
• Nevadí ti práce o víkendech nebo ve večerních hodinách.
• Máš pro zákaznicky-orientovaný přístup.
• Nebojíš se učit ovládat nové programy.
Jaké výhody a benefity ti nabízíme?
• 5 týdnů dovolené
• Možnost vzdělávání, firemní akce a teambuildingy
• Zaměstnanecké slevy na Košík.cz
• VIP ceny na Mall.cz, CZC.cz, Vivantis.cz
• Výhodné nákupy na Samsung e-shop
• Odměna za věrnost
• Výuka cizích jazyků
• Tarify od O2 family
• Multisport karta
• Stravenkový paušál
• Firemní Zoo karta
• Moderní kanceláře nebo možnost remote spolupráce
Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úroveň jazyku: | Jiný - Vysoce pokročilý |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Základní |
Lokalita: | Liberec |