Informace o pracovním místě
Po zaškolení budete pečovat o naše zákazníky a zajišťovat optimální průběh přeprav, což jednoduše znamená: komunikaci se zákazníky, vytváření cenových nabídek, zajišťování aut a jejich vytěžování a další operativní činnosti spojené s přepravami.
- dobré komunikační schopnosti a nebát se telefonovat
- organizační schopnosti, samostatnost a flexibilitu
- znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni
- znalost práce ve Wordu, Excelu, orientaci na internetu
- a maturitu ze střední školy
- po zapracování cca každý 5. týden odpolední směna od 12:00 do 20:00 hodin
- přátelskou a vstřícnou firemní kulturu
- zázemí stabilní a silné mezinárodní rodinné společnosti s více než 100letou tradicí
- zajímavou a kreativní práci ve světě dopravy
- časté využívání cizího jazyka v mezinárodním prostředí
- motivační individuální i týmové mzdové hodnocení (progresivní měsíční bonus, roční bonus)
- nadstandardní zaměstnanecké benefity (Home Office, příspěvek na stravování v hodnotě 115,- Kč na den, příspěvky na kulturu, sport nebo cestování, příspěvky na smlouvu penzijního připojištění nebo životního pojištění, 25 dní dovolené, celofiremní společenské akce a další...)
- profesionální, spolehlivý a stabilní tým kolegů
- nastoupit můžete ihned, případně dle dohody
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Liberec |