Informace o pracovním místě
Vybraný/á kandidát/ka bude po důkladném zaškolení zodpovědný/a za zpracování objednávek a za další administrativní činnosti spojené s organizací dopravy.
- středoškolské vzdělání s maturitou
- znalost angličtiny nebo němčiny výhodou
- dobrou znalost MS Office
- zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost
- velmi dobré komunikační schopnosti
- schopnost týmové spolupráce
- možnost profesního uplatnění a růstu ve stabilní a silné nadnárodní společnosti
- motivační individuální i týmové mzdové hodnocení
- zaměstnanecké benefity (stravenky, příspěvky na kulturu, sport nebo cestování, příspěvky na pojištění, týden dovolené navíc, home office, firemní společenské akce atd.)
- profesionální, spolehlivý a stabilní pracovní kolektiv
- místo výkonu práce v kanceláři ECC v Liberci, České mládeže 713/122
- nástup ideálně co nejdříve, respektive dle dohody
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Liberec |