Informace o pracovním místě
Na tuto pozici hledáme člověka, který se nebojí výzev a chce práci organizačně administrativního typu v provozu. Jedná se o zajímavou a různorodou práci.
Vaší náplní práce bude:
- odpovědnost za plánování a operativní řízení a řešení provozních záležitostí
- dohlížení nad dodržováním plánů, technologických předpisů a norem a zavádění nových
- administrativní činnost vyplývající z této pozice a příprava pravidelných reportů
- jste pravou rukou Site Managera
- organizační schopnosti a zájem o další vzdělávání
- zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, chuť učit se novým věcem
- manažerský potenciál a alespoň krátkou zkušenost s vedením lidí i malé skupinky nebo jednotlivce
- znalost práce na PC, především MS Excel (např. kontingenční tabulky)
- střední znalost anglického jazyka slovem i písmem
- výhodou je technické vzdělání
- výhodou je praxe ve výrobě
- rozmanitou a zajímavou práci
- příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu
- možnost seberealizace a rozvoje
- denní 8h směny od pondělí do pátku (v případě zástupu za kolegu směnu 12h - výjimečné)
- zajímavé finanční ohodnocení
- 12.000 Kč za rok možnost vyčerpat v benefičním systému Cafeterie (sami si zvolíte, na co příspěvek využijete)
- stravenky v hodnotě 100 Kč
- 5 týdnů dovolené
- firemní party a akce
- a řadu dalších zaměstnaneckých výhod
Mzda: | 30 000 - 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Kralupy nad Vltavou |