Informace o pracovním místě
Na tuto pozici hledáme člověka, který se nebojí výzev a chce práci organizačně administrativního typu v provozu. Jedná se o zajímavou a různorodou práci. Vaší náplní práce bude: - odpovědnost za plánování a operativní řízení a řešení provozních záležitostí - dohlížení nad dodržováním plánů, technologických předpisů a norem a zavádění nových - administrativní činnost vyplývající z této pozice a příprava pravidelných reportů - jste pravou rukou Site Managera
- organizační schopnosti a zájem o další vzdělávání - zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, chuť učit se novým věcem - manažerský potenciál a alespoň krátkou zkušenost s vedením lidí i malé skupinky nebo jednotlivce - znalost práce na PC, především MS Excel (např. kontingenční tabulky) - střední znalost anglického jazyka slovem i písmem - výhodou je technické vzdělání - výhodou je praxe ve výrobě
- rozmanitou a zajímavou práci - příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu - možnost seberealizace a rozvoje - denní 8h směny od pondělí do pátku (v případě zástupu za kolegu směnu 12h - výjimečné) - zajímavé finanční ohodnocení - 12.000 Kč za rok možnost vyčerpat v benefičním systému Cafeterie (sami si zvolíte, na co příspěvek využijete) - stravenky v hodnotě 100 Kč - 5 týdnů dovolené - firemní party a akce - a řadu dalších zaměstnaneckých výhod
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 30 000 - 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Kralupy nad Vltavou |