Informace o pracovním místě
• komplexní vedení účetnictví • příprava a kontrola účetních dokladů • editace dat do interního systému • zaúčtování dokladů • pravidelná prezentace výsledků a reporting • pravidelná komunikace s přímým nadřízeným a ostatními členy týmu • měsíční a roční závěrky • příprava daňových přiznání
• ukončené SŠ vzdělání ekonomického zaměření • praxe v účetnictví min. 1 rok, případně praxe při studiu • znalost českých účetních standardů • přehled v účetní a daňové oblasti • zodpovědný přístup k práci • otevřenou, komunikativní povahu, týmového ducha • spolehlivost, zodpovědnost, proaktivitu • zájem o účetnictví a chuť se dále vzdělávat • uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
• motivační mzdové ohodnocení, odměny • možnost homme office, flexibilní pracovní doba • zajímavou a pestrou práci a zázemí rodinné firmy • možnost profesního a kariérního růstu, jazykové kurzy • mobil, notebook • příspěvek na dovolenou, teambuildingové akce
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Klatovy |