Informace o pracovním místě
Hledáme někoho, kdo již má nějaké ty zkušenosti za sebou a nemá problém si se vším poradit! Někoho, kdo je přátelský a nebojí se komunikovat s ostatními. Našel/Našla jsi se v tom? Tak čti dál!
Co u nás budeš mít na starosti?
* organizaci příjmu a výdeje zboží v automatizovaném skladu – komunikace se skladníky a s řidiči
* práce není vykonávána přímo ve skladu ale ve virtuálním prostředí z kanceláře
* správu skladového systému a systémové operace v prostředí SAP – kontrola toku zboží, aktivace doplňování zboží, kontrola procesů, řízení inventury
* administrativní práce spojená s chodem skladu – příprava dokumentů
* komunikaci s výrobou, dopravou a obchodním oddělením
* komunikaci s externí hot-line, SAP podpora při řešení technických problémů s dopravníky
* jedná se o práci v nepřetržitém provozu na 12h směny - denní (6-18) a noční (18-6), stabilní rozvrh směn
* SŠ vzdělání (min. výuční list)
* znalost skladových procesů a dokumentů spojených s expedicí/ příjmem zboží
dobrá uživatelská znalost MS Office, SAP – výhodou
* AJ – základní - měl/a by jsi být schopen/schopna se domluvit s řidiči z Maďarska, Bulharska, atd.
* logické myšlení, přesnost, pečlivost a samostatnost
* trestní bezúhonnost
* časová flexibilita
* nástup IHNED nebo dohodou
* pracoviště v Kladně, příjemný kolektiv včetně managera
* plat odpovídající zkušenostem a dovednostem
* perspektivní zaměstnání v silné mezinárodní společnosti, stabilní pracovní místo
* po šestiměsíčním zapracování smlouvu na neurčito
*zaměstnanecké výhody – příspěvek na stravné, dovolená navíc, vlastní kantýna s dotovanou stravou, denně pečivo, příspěvek na penzijní spoření, jazykové vzdělávání
NástupNástup: | Ihned |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Kladno |