Informace o pracovním místě
Staňte se součástí našeho týmu konzultantů na příchozí zákaznické lince. Práce v nadnárodní společnosti, která Vám dá mimo skvělého platového ohodnocení, také nové zkušenosti. Hledáme nováčky i kandidáty se zkušenostmi! • Odbavování příchozích hovorů zákazníků a řešení jejich požadavků • Zjišťování potřeb zákazníků a následné představování konkrétních produktů • Zajišťování potřebné administrativy spojené s chodem call centra
• SŠ vzdělání s maturitou (výuční list v případě delší praxe s call centrem) • Výborné komunikační dovednosti • Proklientský přístup • Uživatelskou znalost práce na PC • Ochotu pracovat na směny s pozvolným nástupem (Po- Ne, od 6:00 do 22:00)
• Nástup přímo do kmene • Práci na HPP v zákaznickém centru společnosti innogy • Školení vedené opravdovými profesionály v oboru • Fixní mzdu 15 000,- + osobní ohodnocení ve výši až 2250,-+ provize z prodeje • 5 týdnů dovolené • 3 dny Sick days • stravenky ve výši 80,-/den • benefitní balíček ve výši 27 000,-/rok • propracovaný systém kariérního růstu • práci pouze 5 dní v týdnu KONZULTANT: Bára Libosvarová, Tel.: 725 739 006 Odpovídáte požadavkům na ideálního kandidáta a nabídka práce Vás zaujala? Neváhejte a zašlete nám svůj životopis! ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 15 000 - 18 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Karviná |