Informace o pracovním místě
TŘ z:13/2/2024 a:4/3/2024
Náplň práce:
- zajištění přípravy a úpravy zboží k prodeji podle specifikace prodávaného zboží
- práce na pokladních systémech
- vedení kontrolní pokladny, obstarávání hotovostních a bezhotovostních plateb
- poskytování efektivních služeb zákazníkům, vyřizování dotazů a stížností
- poskytování kvalifikované poradenské činnosti a nezbytných informací zákazníkovi
- přijímání objednávek zákazníků a jejich vyřizování
- přejímka, kontrola, skladování, ošetřování a dohlížení na zboží
- inventarizace a pomoc při identifikaci a plánování požadavků na nákup zboží.
Požadujeme:
- předložení výpisu z RT
- zdravotní předpoklady pro výkon dané činnosti.
Výhodou:
- praxe v oboru.
Nabízíme:
stravné, telefonní paušál, stabilní zaměstnání.
Kontakt emailem.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
pracoviště: | Jablunkov, Jablunkov |
NástupNástup: | 04.03.2024 - |
Mzda: | 16 500 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | Slezské uzeniny, s.r.o. (Úřad práce) |
Lokalita: | Jablunkov |
ID inzerátu: 4548680 Vloženo: 15.02.2024
ODPOVĚDĚT >>